zaterdag 9 december 2017

Easy Peasy



Wat een heerlijk haakpatroon is het Easy Peasy vest uit het nieuwe boek Fashion van ByClaire!

Een heel fijn, snel en makkelijk haakpatroon waar je
in een korte tijd een heerlijk vest mee haakt!

Ik heb het vest gehaakt met licht grijs Katia Alaska in tegenstelling wat het haakpatroon aangeeft.
Je hebt er wel veel bollen voor nodig maar met
de Kreadoe aanbieding viel het relatief mee.
 Ik wilde er een fijn warm vest
 van maken 
en dat is gelukt!



Als finishing touch heb ik een label van
@Mez11 er aan vast gemaakt. Dit maakt het vest echt af!

Ik vond het vest echt een feestje om te haken!
Een volgend vest komt er zeker met dit leuke haakpatroon!

Fijn weekend!



2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er echt wel 'easy peasy' en warm uit!
    Fijn weekend,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! En zo enthousiast als je er over vertelt, krijg ik ook wel zin er eentje te haken!

    BeantwoordenVerwijderen