zondag 29 januari 2017

Opgeruimd staat netjes



Al maanden stoorde ik me aan onze computerkast.
Een kast waar natuurlijk onze pc in staat en nog heel veel meer.
En steeds kwam er meer bij; papier, potloden, pennen en nog meer papier.
Waardoor we het beeldscherm bijna
niet meer zagen! En nee, ik overdrijf niet. 


In januari kochten wij een nieuwe pc. Een hele snelle!
Wat een verschil met onze vorige zeg!
Omdat ik de pc ook gebruik als 'soort kantoortje' voor mijn
website, shop, foto's en haakpatronen wilde ik graag
rust in de kast. 


Ik haakte een drietal mandjes waar ik alles in
op kon bergen. Wat een eyecatcher is onze computerkast nu
als de kast open staat! Voorheen moest de
kast altijd dicht omdat je dan alle troep niet zag. 


Maar nu zit ik heel relaxed een blog te typen en
relaxed een patroon uit te schrijven. Zo fijn!
Het patroon van deze mandjes zijn gratis
te downloaden op mijn site. Klik hier.
Ik wens je een fijne dag!


3 opmerkingen:

  1. Ziet er super opgeruimd uit zeg!! Leuk, die mandjes. Ga ik misschien ook wel maken, ze komen altijd van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, onze computer lijkt ook rommel aan te trekken! Ik heb hier een bakje staan voor losse papiertjes en spulletjes, maar dat lijkt nooit genoeg. Misschien haak ik ook wel zo'n mandjes, altijd handig én nog mooi ook!
    Geniet nog van je opgeruimd uitzicht ;-)
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er super leuk uit, wat fleurig!! Dat is een feestje om de kast open te doen! En wat heerlijk dat je zo je eigen plekje hebt. Het wordt tijd dat ik dat soort hobby's op een eigen plekje ook weer ga oppakken. Het werk hield me continu bezig, tijd om daar verandering in te brengen (en thnx voor je inspiratie daarvoor!)!

    BeantwoordenVerwijderen