vrijdag 23 september 2016

Alles is haken vest


Het is alweer een tijdje geleden dat ik het Alles is haken vest hebt gehaakt.
Afgelopen zomervakantie maakte ik het vest af. 

alles-is-haken-vest1-essspecially-september-2016
Ik heb het patroon gehaakt met haaknaald 5,5 en groene acryl wol van Zeeman.
Wat een geluk had ik deze zomer dat het garen in de aanbieding was voor 69 cent!
Een koopje dus! Ik gebruikte voor dit vest 8 bollen, dus voor weinig geld
haak je dus dit leuke vest!
alles-is-haken-vest3-essspecially-september-2016
Het patroon uit het Alles is haken boek van Saskia Laan is een
erg leuk haakpatroon om te haken. Het leuke wat ik aan dit patroon is dat echt
echt 'tomeloos haken' is zoals Saskia altijd zegt! Het haakt heerlijk weg!
En wat niet verkeerd is voor iemand zoals ik, die slecht andere patronen
kan lezen, het patroon is duidelijk uitgelegd in het boek! Erg fijn!
alles-is-haken-vest5-essspecially-september-2016
Het haakpatroon kun je zo maken zoals je zelf wil. Wil je het vest kort dan haak je het
kort. Wil je de mouwen juist langer, dat kan dus ook.
De bloemetjes op de zakjes heb ik zelf bedacht om er toch iets
van mezelf aan toe te voegen! ;-)

Dus aankomende herfst en winter zit ik er weer warmpjes bij! ;-)
Fijn weekend!
SIGN ME UP!
Ps, Toen wij de foto's gingen maken kwam er een poes
naar ons toe en zij bleef gezellig bij ons keuvelen! 

3 opmerkingen:

  1. Wat is hij leuk zeg! En de kleur groen is ook zo leuk!
    En wat een duur vest haha
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn kleurtje! En die bloemetjes op de zakken zijn zo leuk!
    Daar kun je het lekker gezellig in hebben, in zo'n vest, deze herfst!
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Esther! Laat die kou maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen