vrijdag 11 maart 2016

Nog 15 te gaan...

DSC_0201
Afgelopen zomer, in Tenerife, begon ik aan een groot haakproject.
Een project van 265 kleine granny squares.

In Tenerife haakte ik heel wat granny's. Thuis ging het minder hard.
Ik haakte weer eens wat anders tussendoor en ik haakte een tijdje niet.
Even geen puf om maar iets creatiefs te doen. En nog erger, geen inspiratie.


Ik besloot maar eens de granny's te tellen. De afgelopen maanden had ik de
granny's al gebundeld per tien dus tellen ging makkelijk.

Ik maakte een sprongetje in mezelf want ik had er toch al 250 gehaakt!
Yes! Nog 15 te gaan dus...

En dan de grote klus, alles aan elkaar maken...
Nog even doorzetten en dan is het vest klaar!

Ben zo benieuwd naar het eindresultaat!
Jij ook?
Een heel fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Wauw, 15 is een peulenschil met de stapel die je al gemaakt hebt. En dat in elkaar zetten... tsja, het resultaat is vast prachtig! Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, ben héél benieuwd! Goed gedaan zeg, en gelukkig dat je er nog maar 15 moest maken, dat geeft een boost om het af te maken.
    Fijn weekend, en naai maar goed ;-)
    Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een hoop grannies! Maar het eind is in zicht. Ik ben heel benieuwd naar je eindresultaat. Ik hou dit soort projecten echt niet vol...

    BeantwoordenVerwijderen