zondag 24 januari 2016

Feestje vieren?

PhotoGrid_1453630866748
Dank jullie wel voor al jullie lieve reacties op mijn vorige blog!
Zo fijn en lief om te lezen! <3 
Afgelopen week ben ik begonnen met de voorbereidingen van mijn veertigste verjaardag.
Je wordt maar één keer veertig toch? Dus dat gaat uitgebreid gevierd worden!
Een feestje om op terug te kijken met allemaal lieve mensen om me heen!


Toen ik dertig werd heb ik een apres ski feest gehouden! Wat een
top feestje was dat en wat kijk je daar nog fijn op terug! 
Ik heb al van alles in huis gehaald en de lijst met hapjes en drankjes zijn gemaakt!
En niet te vergeten de uitnodigingen zijn al verstuurd die ik uiteraard zelf heb
gemaakt met allemaal leuke foto's van vroeger!

En bij een feestje horen natuurlijk ook slingers! En wat is er leuker dan zelf gehaakte slingers?
En daar ben ik afgelopen weekend mee begonnen. Met allemaal prachtige zoete en vrolijke kleuren.
En dus haak ik nog even verder... want de slinger is nog lang niet klaar!

Het haakpatroon komt uiteraard op mijn site te staan!

Fijne dag en geniet ervan!

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad, zoete kleurtjes, mooi!
    En bijna welkom in de club van de real 40 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes! Ik heb een paar maanden terug met 5 vriendinnen onze 30e verjaardag gevierd. Blijft toch leuk speciale feestjes.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alvast gefeliciteerd en met die slingers gaat het wel lukken zo te zien

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen