vrijdag 6 november 2015

Jongens sjaal

Collage jongens sjaal.2015-11-061
Jaa, de stoere jongens sjaal is af! :-)
Afgelopen weekend haakte ik de sjaal af!
Wat een heerlijk patroon om te haken!
Het mooie ervan is dat het rekbaar is waardoor het fijn te dragen is.

Gisteren hechte ik alle draden af. Mijn zoon is er helemaal blij mee!
Voor hem kan de winter beginnen! 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!?
Er staat inmiddels alweer een nieuw project op de planning en
haak ik nog verder aan mijn
vakantie-haakproject met 265 kleine granny's!
Vandaag maak ik ook nog mijn jurkje af! 
Vervelen? Nee, dat doe ik dus nooit! ;-)
Oja, het patroon van de jongens sjaal is verkrijgbaar in mijn Etsy shop en op mijn website.
Of stuur me even een mailtje!

Ik wens je een heel fijn herfstweekend!



4 opmerkingen:

  1. Ik vind de sjaal echt goed geslaagd! Héél origineel en knap!
    Schitterende kleuren en nog wat structuur ook.
    Fijn weekend alvast, en nee, ik ga me ook niet vervelen :-)
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig eindresultaat!
    Echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, vooral door de mooie kleuren!! Mijn sjaal ligt nu even te verstoffen, maar gaat binnenkort weer opgepakt worden voordat het echt koud wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen