vrijdag 9 oktober 2015

Welcome October


Welkom oktober, fijn dat je er weer bent...

Oktober, met je mooie kleuren.




Elk jaar ben ik weer blij dat het herfst wordt. Een prachtige maand. Veel veranderingen in de natuur. Ik geniet ervan!

En hopelijk geeft deze oktober me meer energie! Want dat kan ik op dit moment wel gebruiken...



Vanochtend weer de herfst naar binnengehaald. De mooie oranje kleur van de lampionplant. Daar word je toch blij van?



En ik ben ondertussen bezig om sokken te haken. Een setje voor mijn zoon en voor mezelf. Hebben wij tenminste warme voeten in de koude dagen die komen gaan...

Fijn weekend!










2 opmerkingen:

  1. Leuk! Die sokken gaan lekker warm zijn!! En die lampionnetjes vind ik ook prachtig, heb je die in de tuin staan?
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook dol op de herfst Ester. Zo prachtig de natuur nu. En straks ook de lente weer. Ik stuur je een beetje energie. XXX

    BeantwoordenVerwijderen