dinsdag 27 oktober 2015

Bloem Sweet

DSC_0744


Toen ik de oproep zag op Annemaries Haakblog om bloemetjes te haken voor
het ouderenfonds hoefde ik niet lang na te denken. Hoe mooi is het om
iemand blij te maken met iets leuks!
Afgelopen zondag heb ik wat vrolijke kleuren katoen bij elkaar gezocht en ben ik begonnen met een ontwerp voor een leuke bloem!
Ik ga aanstaande donderdag de bloemetjes inleveren bij de stand Wolplein op
de Kreadoe beurs!
Nu al zin in!
Het haakpatroon kun je hier vinden
op mijn website.
Veel haakplezier!


4 opmerkingen:

  1. Hee leuk! Ik ga ook donderdag!!
    Wie weet zien we elkaar wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Dat zou erg gezellig zijn! Ik heb er zo'n zin in! 😁

      Verwijderen
  2. Wat lief van je! En mooie, schattige bloemetjes.
    Trouwens een mooi project, ik vind het zo jammer dat er hier in België niet meer van die dingen zijn zoals 'Kreadoe' enzo..
    Amuseer je maar!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Inderdaad jammer. Al dacht ik te hebben gelezen dat er ook vanuit België bussen er naar toe gaan! Kijk maar eens op de site van de Kreadoe! Liefs, Ester

      Verwijderen