zaterdag 24 mei 2014

WK Voetbal!



Hebben jullie al zin in het WK voetbal wat over een paar weken begint?


Ik wel! Als moeder van een zoon die helemaal gek is op voetbal hoor ik niets
anders dan voetbal in huis! ;-)

Dat er een haakpatroon voor het WK voetbal moest komen was wel duidelijk!



Dit geweldige Oranje T-shirt!

Laat iedereen zien dat je voor Oranje bent! Maak er een broche van, een slinger
of hanger! Laat het zien!

Dit gratis haakpatroon kun je downloaden op mijn site: www.essspecially.nl



Ik ben erg benieuwd naar jullie Oranje foto’s! Wij gaan in ieder geval naar de oefenwedstrijd Nederland - Ghana! En dan draag ik uiteraard deze Oranje T-shirt broche! 



Want steunen doen we onze jongens! Hopelijk lukt het onze jongens om de finale te halen! 

HUP HOLLAND HUP!!!

Liefs, Ester

1 opmerking:

  1. Haha wat een leuke broche! Ik wil zelf ook nog oranjes haken! Ik ga snel eens een kijkje nemen op je site :)

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen