vrijdag 4 april 2014

Paasnetje




Wat een fijne traditie is Pasen toch! Mijn huis is inmiddels weer in Paassfeer! Gezellig!



Vroeger kregen wij van mijn moeder met Palmpasen altijd een brood haantje op een stokje en een paasnetje. Dat netje was gehaakt door mijn oma. *de creativiteit heb ik niet van een vreemde ;-)* In dat netje zat onderin een sinaasappel en verder in chocolade eieren, noten en snoepjes. Wat een feest was dat voor ons als kinderen.


 


Om deze traditie door te geven heb ik voor mijn zoon ook een paasnetje gehaakt. Volgende week, zondag 13 april 2014, is het Palmpasen. Dan krijgt mijn zoontje dit vrolijke paasnetje gevuld van mij!

Misschien wil jij ook wel zo'n leuk paasnetje haken voor je kind of kleinkind.

Op mijn site vind je het gratis patroon! Klik hier!

Ik wens jullie een heel fijn weekend!

Liefs, Ester

1 opmerking:

  1. Ik heb mijn netje van mijn oma nog steeds liggen. Ik vul het ieder jaar weer met eitjes. Zo'n gevoel van nostalgie.

    BeantwoordenVerwijderen