zaterdag 4 januari 2014

Poppenmutsje



Gisteren was ons buurmeisje jarig. Ze is een echte poppenmoeder. Dus voor haar verjaardag heb ik dit leuke poppenmutsje gehaakt.

Vandaag ga ik beginnen met een heel leuk project; Crochet Along 2014.

Het is een erg leuk project waar honderden mensen aan mee doen!  We gaan allemaal dezelfde deken haken met verschillende steken. De kleuren, dat bepaalt iedereen zelf! Elke week krijgen we 2 rijen om te haken. En zo hebben we over 48 weken een prachtige deken!

Ben benieuwd naar alle eindresultaten! :-)

Op mijn blog kunnen jullie mijn deken gaan volgen!

Ik wens jullie een heel fijn weekend!

Liefs, Ester

1 opmerking:

  1. Ik ben begonnen,maar vandaag toch maar een kleinere haaknaald ,ik denk dat het mooier word op nr4.
    Mutsje is ook heel leuk,buurmeisje boft maar. Groetjes Plonie

    BeantwoordenVerwijderen