dinsdag 1 oktober 2013

Welkom op mijn blog! :-)

 
Welkom op mijn blog op Blogger!
 
Gisteren, maandag 30 september 2013 dacht ik ineens; ik ga ook een Blog aanmaken op Blogger! Ik volg veel mensen al op hun Blog maar door zelf een Blog te hebben lijkt dit makkelijker! ;-)
 
Dusss... ik zeg; volg me! Ik probeer wekelijks te bloggen over leuke, fleurige, kleurrijke, gezellige haaksels en dergelijke! :-)
 
Deze leuke vaasjes heb ik een paar weken geleden al gemaakt! Ze staan hier gezellig in huis! Zeg nou zelf, daar wordt je toch vrolijk van?
 
Fijne week en tot snel!
 
Lieve groetjes,
Ester 

4 opmerkingen:

  1. Welkom in Blogland...een poosje geleden ook begonnen te bloggen! Leuk!
    Groet Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je nu ook een blog hebt!
    Ik heb je meteen toegevoegd hoor, heel veel succes!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben je gaan volgen. Welkom in blogland. Volg je al een poosje op Instagram. Zelf blog ik al een poosje.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen