zondag 17 december 2017

Green Xmas Tree



Nog een weekje en dan is het kerst!
Zoals elk jaar heb ik weer een kerst haakpatroon bedacht.
Een haakpatroon waar ik, eerlijk gezegd, erg enthousiast over ben!


Ik bedacht de Green Xmas Tree!
Een fijn project om al je restjes verschillende kleuren groene katoen mee op te maken!




Ik haakte vierkantjes met de tunische haaknaald 
en bedacht hiermee een kerstboom.

Als finishing touch haakte ik er nog gekleurde
kerstkransjes op voor het contrast!

Wat ben ik blij met die resultaat!




De Green Xmas Tree hangt nu te schitteren
bij ons in woonkamer!


Ook zin om dit haakpatroon te haken?
Dat kan! Je kan het haakpatroon
downloaden op mijn blog!


Ik wens je een allerfijnste week voor kerst!




4 opmerkingen:

  1. Wat is die super uniek geworden, Ester!
    Ook voor jou mijn wensen voor een creatief 2018 gewenst!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en originele kerstboom! Ook voor jou hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een origineel boompje!! Heel leuk gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dikke proficiat, ben direct fan hiervan, zet het op mijn todo lijstje van 2018

    BeantwoordenVerwijderen