vrijdag 1 september 2017

Terug van vakantie



Alweer 2 weken geleden zijn we terug gekomen van onze vakantie.
Het voelt eerlijk gezegd alweer als maanden geleden.
Je zit meteen weer in de dagelijkse sfeer van
werken, school en voetbal.




Een heerlijke vakantie hebben we gehad op ons favoriete
en geliefde eiland Tenerife.
Wat hebben we genoten en het heerlijk gehad!
Het voelde als thuiskomen. Zo voelt het
echt voor ons. Tenerife heeft ons hart gestolen.




En nu gaat het een weer een tijd duren voordat
we er weer naar toe gaan. Wij gaan namelijk verhuizen.
In het najaar van 2019. Ja je leest het goed, 2019, is
ons huis klaar. Dus we moeten nog heel wat
geduld hebben. Maar tegelijkertijd kijken
we ook erg uit naar ons nieuwe prachtige huis!
En wat zijn nou 2 jaren toch? De tijd vliegt voorbij!
(ik blijf positief)
Dus geeft het ons de ruimte om alles voor te bereiden voor
de verhuizing. En heel veel te regelen!



In de vakantie heb ik ook nagedacht over mijn website
en dergelijke. Mijn website heb ik opgezegd. Het kost me
te veel tijd om deze helemaal up-to-date te houden.
Ik wil gewoon meer creatief zijn! En zo'n website kost
gewoon veel tijd. Dus heb ik een nieuwe slogan
(staat bovenaan mijn blog) bedacht wat
mijn nieuwe richtlijn wordt! :-)



Dus daar gaan we voor! En nu ga ik snel kijken
in mijn stoffenmand want daar liggen nog heel wat
mooie stofjes die gemaakt zijn voor een leuk jurkje! ;-)

Fijn weekend!






3 opmerkingen:

  1. Goeie slogan! Ik bedenk me soms hetzelfde hoor, als ik al die tijd dat ik op het web bezig ben, zou besteden aan haken en creëren... dan zou ons hele huis al volgestouwd zitten met mijn creaties! Dus het klopt wel wat je zegt. Toch zou ik je blog niet graag missen hoor, dus laat af en toe nog eens iets zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een spannende tijd zal het gaan worden naar de eindfase van de bouw van jullie huis. Maar leuk om dat mee te maken en te beleven! Goede slagen idd, ik betrap mezelf ook regelmatig dat ik afdwaal wanneer ik fb en insta check, ongemerkt ben je al gauw een uurtje aan het scrollen. Maar ik heb een soort haat/liefde verhouding met internet/social media. Het is toch ook wel weer leuk om te buurten bij medebloggers, facebookers en intstalovers......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi doorkijkje op jouw heerlijke vakantie, jouw overdenkingen en de slimme keuzes die je maakt. Met deze slogan kun je het komende jaar goed aan de slag. Meer tijd voor de dingen die je fijn vindt om te doen en waar je energie van krijgt. Ik ben benieuw wat je allemaal gaat maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen