vrijdag 7 juli 2017

Fijne vakantie


Alweer een tijd geleden dat ik een blog heb geschreven.
Ik ben een beetje blogmoe. Beetje raar woord, maar dat heb ik er maar van gemaakt.
Na een hele drukke tijd met veel afspraken, bezigheden en zelfs ziek te zijn
geweest moest ik weer een pas op de plaats maken.


Ik heb zelfs weken niet meer gehaakt! Er kwam gewoon niets
meer uit mijn handen. Ondertussen ben ik wel weer aan het
haken en bezig om een vakantiehaakproject te bedenken.
Dat is inmiddels gelukt! Als het goed is komen
morgen de mooie bolletjes binnen!
Een heel fijn vooruitzicht! :-) Wat ook een heel fijn
vooruitzicht is is onze vakantie! Wat heb ik daar zin in!



Tijdens mijn vakantie ga ik eens bedenken wat ik nog wil
doen op creatief gebied. Wat ik ga doen met mijn website, blog en Etsyshop.
Maar daar heb ik alle tijd om over na te denken!

Ik wens je een hele fijne zomer toe en geniet ervan!
Tot na de zomer! Enjoy!
-xx- 


3 opmerkingen:

  1. O jee, het is precies een epidemie, die blogmoeheid! Ofwel gewoon de vakantieperiode, we hebben allemaal wel eens tijd nodig om te herbronnen.
    Geniet van je vakantie én van het haken! Komt allemaal goed!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ester!

    Neem lekker je rust! Hopelijk kun je weer helemaal van je haakwerkje genieten.
    Wat ik op de foto zie is super leuk!

    Geniet van je vakantie!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van zo'n blogdipje hebben we (de bloggers onder ons) allemaal wel eens "last" van. Ik heb nu ook een drukke periode met veel werken en merk dat het me moeite kost om regelmatig iets te posten. Over 2 weken hebben we vakantie en dan is het goed om even "echt" vakantie te nemen, dus ook met de blog en socialmedia. Dan kan we allemaal na de zomervakantie weer stralen en mekaar inspiratie geven!! Lieve Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen