zondag 19 maart 2017

Postengel



En toen was ik ineens Postengel!
Ik hoor je denken, wat is nou een Postengel?

Een tijd geleden zag ik een geweldige oproep op Instagram
van Angelique die iets leuks had bedacht!
Wat is er nou leuker dan aardig zijn voor elkaar en
 iets leuks aan iemand te sturen!
Een zogeheten Postengel!
Een Postengel om iets post te versturen en om post te ontvangen.
Elke 2 weken worden er 2 personen uitgekozen en
de afgelopen keer was ik dus aan de beurt.



En ik kan je vertellen... het was overweldigend!
Wat ontzettend veel lieve, geweldige, creatieve kaarten
heb ik ontvangen!
Zelfs mijn man en zoon waren enthousiast en waren
onder de indruk van alle mooie kaarten die er
elke dag weer op de mat lagen.
Post uit België, Duitsland, en zelfs uit Curaçao!
Zo bijzonder en lief dat iemand dat speciaal
voor jou doet! Mensen die je niet eens kent...
Ik maakte er ook echt een genietmomentje van!
En genieten dat heb ik gedaan!


Lieve Postengelen, onwijs bedankt voor alle lieve,
creatieve, mooie en geweldige post die ik heb ontvangen!
Het was ontroerend... 




2 opmerkingen:

  1. Ik was zelf al blij toen ik eens met een swap meedeed, maar dit is nog méér verwennerij!
    Geniet er nog van, er zitten zo te zien heel veel prachtige kaartjes bij.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat is dit leuk!! Ik kan mij voorstellen dat na zo'n dag vol post je dag niet meer stuk kan!! Zo leuk..!

    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen