zondag 13 november 2016

The winners are...

20161113_093211
Allereerst heel erg bedankt voor alle leuke reacties op
mijn vest! Daar ben ik onwijs blij mee! :-)
En zoveel reacties op mijn Give Away! Dat had ik niet verwacht!
Super leuk, dank jullie wel! 
20161113_094225
Vandaag ga ik de winnaars bekend maken! 
Ik had hiervoor speciale hulp van mijn zoon! :-)

De winnaars van mijn haakpatroon van het Julia Vest staan hieronder op de foto:
20161113_094624
Dus heb je mee gedaan met mijn Give Away en zie je je naam hier staan?
Stuur mij dan een mailtje: essspecially@gmail.com
Dan mail ik het haakpatroon naar je toe! 

Fijne dag vandaag!



4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor de winnaars. Ester, bedankt voor het bieden van een kans. Jouw vest is prachtig. Dat is te zien aan de vele reacties.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, dat heeft je zoon goed gedaan :-)
    Ik ben er blij mee en ook met Jeanette, die een jeansuitvoering voor mij gaat haken!
    Dank je wel Ester.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oow, ben ik dat? Dat zou leuk zijn!!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen