zondag 27 november 2016

Surprise

lego-muts2-essspecially-27-11-2016
Dit jaar heeft mijn zoon voor het eerst lootjes getrokken
op school. Best spannend voor de eerste keer!

Wat schrijf ik op mijn lootje en wie ga ik trekken?
Vrolijk en enthousiast kwam hij thuis dat hij
een vriendje had!

lego-muts-essspecially-27-11-2016Al snel hadden we de cadeaus binnen en toen
moesten we nog bedenken wat we als surprise gingen maken.
Zijn vriendje houdt erg van Lego dus het idee was geboren!
We maakten een Lego blokje met een Lego poppetjes hoofd.
We plakten en verfden er op los.
Mama wilde er natuurlijk nog iets extra's aan toe voegen! ;-)
lego-muts1-essspecially-27-11-2016
Een gehaakte Lego Ninjago muts die hij, als de rest van de
surprise de prullenbak in gaat, echt kan dragen!
lego-muts3-essspecially-27-11-2016Maandag gaat de surprise mee naar school.
Spannend! Wat gaat het vriendje ervan vinden en
wat krijgt mijn zoon voor surprise! Al vermoed ik
dat dat iets met voetbal te maken heeft. ;-)
Fijne dag vandaag!
SIGN ME UP!

3 opmerkingen:

  1. Fijn :-) Zo leuk, meegenieten met de kids! En die muts zal zeker gedragen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oow wat leuk en creatief gemaakt!! Nou daar zal het schoolvriendje zeker blij mee zijn!

    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om samen een surprise te maken en spannend om de reactie af te wachten. Deze surprise ziet er in ieder geval gaaf uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen