vrijdag 8 juli 2016

Afscheidscadeau



Wat fijn! Het is vakantie! Oftewel, vakantie van school!
Even geen ochtendstress de komende weken.
Al heb ik zelf nog geen vakantie het voelt wel als vakantie!

Vanochtend hadden we op de school van mijn zoon het afscheid van groep 4.
Wat is het toch mooi om te zien dat de kinderen elkaar zo gaan missen en
dat ze zoveel plezier met elkaar hebben! Ik kan daar echt van genieten!
Zo fijn dat wij vorig jaar de keuze hebben gemaakt voor deze
school voor onze zoon! En dat hij daar enorm van opgeknapt is!



Uiteraard wilden wij de meester en juf onwijs bedanken wat ze het afgelopen
half jaar voor onze zoon hebben gedaan!
En daar hoort natuurlijk een cadeautje bij! En dat werd een pennendoosje.

De naam heb ik gebrand met een houtbrander. Voor het eerst gebruikt en wat
was het gaaf om te doen! (ik voel weer een nieuwe hobby opkomen) ;-)
En de zijkanten heb ik geschilderd.


De meester en juf waren er erg blij mee!
Ik wens je een fijn weekend!








4 opmerkingen:

  1. Héél leuk, zo gepersonaliseerd! Dat branden is inderdaad wel knap gedaan, amuseer je met je nieuwe hobby ;-)
    Groetjes, Sigrid
    PS: Geniet van de stressvrije ochtenden!

    BeantwoordenVerwijderen