vrijdag 20 november 2015

Pietenmuts

2015-11-20
Zijn jullie ook zo aan het genieten van deze knusse tijd?
Vooral nu het weer zo regenachtig en koud is vind ik het
heerlijk om lekker thuis te zijn. Haakwerkje erbij, grote pot thee of cappuccino, kaarsjes aan en genieten maar!

Vorig jaar heb ik een leuke Pietenmuts ontworpen! Zo blijven de 
lieve kinderkoppies lekker warm als ze hun Pietenmuts op doen!  ;-)

Het gratis haakpatroon kun je vinden op mijn site, klik hier.
Heel veel haakplezier! Mocht je nou deze Pietenmuts hebben gehaakt
dan zou ik het erg leuk vinden om een foto te zien of tag me in een bericht met deze leuke Pietenmuts!
Dat zou ik namelijk erg leuk vinden! :-)
Zo, dan ga ik nu weer eens verder met haken en
genieten van 
het weekend! 
Een heel fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Oh wat een leukerds! Dank voor het delen van het patroon. Ze staan gewoon al super aan de kapstok, ook zonder kinderhoofdjes ;) Ik hou van deze tijd, heerlijk.
    Maar regen gister.... Ik las het op meer accounts, wij hadden een heerlijk zonnetje, echt buiten genieten dus juist.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen