vrijdag 13 november 2015

Bolletjes en nog meer bolletjes

Give Away.2015-11-13
Gisteren ontving ik een grote doos van Lisanne van Draad en Praat! 
Ik had namelijk haar mooie Give Away gewonnen met veel bolletjes wol!
Maar welke bolletjes en kleuren dat waren was een verrassing!
Nou een verrassing was het zeker! 

Wat een geweldige doos met bollen van ByClaire, Phildar, Rico, Lana Grossa, DMC Natura
en nog wat bolletjes Zpagetti!
Woww, wat een prachtig pakket! Mijn handen begonnen meteen te jeuken, wat wil ik
daar graag mee haken!
De DMC natura en ByClaire stonden al op mijn verlanglijstje om eens 
mee te gaan haken dus dat gaat helemaal goedkomen!
En de harige bolletjes van Lana Grossa wat zijn ze gaaf!!! 
Eens bedenken wat ik daar mee ga haken! Echt leuk om zoveel verschillende soorten
wol uit te proberen! Ben er super blij mee! :D
Naast de geweldige bolletjes zaten er ook nog
3 geweldige kaarten bij! I love Wol, nou dat is een
ding wat zeker is! 

Maar eerst maar eens mijn vakantie-haakproject afmaken! Ik ben al over de 200 vierkantjes!

Dus het einde is in zicht! Yes! 
Ik ga lekker genieten van het weekend! Jullie ook?

Ik wens je een heel fijn weekend!


10 opmerkingen:

  1. Gelukzak!! Geniet er maar van, én ook van je weekend!
    Ik won een give away op het blog 'Happy in red' en ontving vandaag 7 bolletjes van 50 g en ik voelde me al de koning te rijk!
    Dus kan me voorstellen dat je een dansje stond te maken toen je deze doos kreeg :-)
    Groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat deed ik zeker!!! Ik was erg blij dat er zulke mooie bollen in zaten! :-)
      Maar jij dus ook geweldige bolletjes gewonnen! Weet je al wat je er van gaat maken?
      Fijne dag!
      Groetjes, Ester

      Verwijderen
  2. Wow!! Wat een bofbips!! Zoals ik op IG schreef een doos haaksnoepjes!
    Ik ben benieuwd wat je gaat maken van deze bolletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, inderdaad een bofbips! :D
      Nog geen idee, eerst andere projecten afmaken daarna ga ik met deze bollen aan de slag!
      Fijne dag!

      Verwijderen
  3. Hey Ester,

    Ik heb je genomineerd voor een liebsteraward: http://casacreaemilia.blogspot.nl/2015/11/liebsteraward.html . ik hoop dat je er blij mee bent.

    fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend lief en leuk Emily!
      Ik ga eens kijken op je blog wat het allemaal inhoudt! ;-)
      Fijne dag!
      Liefs, Ester

      Verwijderen
  4. WAUW!! Dat zijn wel heel veel mooie bolletjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat gaaf!! Wat een gelukzalig gevoel zou dat zijn geweest toen je de doos mocht openen! Ben benieuwd wat je met de harige haakgaren gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat ga ik ook maar eens bedenken! Het is wel een heel gaaf bolletje wat lekker zacht is! ;-)

      Verwijderen