vrijdag 29 mei 2015

Little Painting ☆ 5 ☆




Vandaag de laatste vrijdag van mei. Dus de laatste Little Painting die ik jullie vandaag laat zien...


Het is niet te zien dat ik gek ben op vogels toch? ;-) In mijn haakpatronen en nu ook in de Little Paintings word ik steeds geïnspireerd door vogels!





Vorig weekend zat ik in de tuin bij mijn ouders. Zij wonen in een bosrijke omgeving waar dus veel vogels te vinden zijn. En daar zat ik te genieten wat er voor mijn neus allemaal gebeurde. Water drinken, uit de pindakaaspot snoepen, prachtige liedjes fluiten, kleine kindjes eten geven, 
ik kan er uren naar kijken...

Dus ik ben nog lang niet uitgekeken op vogels. En dus ook niet op het maken van  vogel schilderijtjes.

Alle Little Paintings staan in mijn Etsyshop. 



Ik blijf trouwens doorgaan met
bloggen op vrijdag!
 
Maar nu ook met haakideeën en patronen! En mijn creaties die ik heb 
gemaakt op de naaimachine! 
Heerlijk creatief maar met balans... :-)

See you next friday!

Fijn weekend!





2 opmerkingen:

  1. De kleine schilderijtjes zien er prachtig uit. Die kleine vogeltjes heb je mooi vastgelegd. Je komt vast met nog veel meer leuke vogelcreaties.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen