vrijdag 8 mei 2015

Little Painting ☆ 2 ☆



Het is weer vrijdag! Dus vandaag weer een bijzondere Little Painting op deze bijzondere dag!

Vandaag vieren wij namelijk het 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders! Hoe bijzonder is dat!

Afgelopen woensdag waren ze 40 jaar getrouwd! Zo bijzonder om dit mee te mogen maken van je eigen ouders. Tegenwoordig is dit niet meer zo vanzelfsprekend. Dus daar staan we vandaag echt bij stil samen met ons gezin en familie. Hopelijk volgen er nog vele jaren erbij in goede gezondheid!




Dit mooie schilderijtje is een cadeau voor mijn ouders! Mijn moeder was helemaal weg van dit bloesem schilderijtje dat ik deze voor mijn ouders heb gereserveerd! ;-) Woensdag kreeg ze deze via de post en ze was er enorm blij mee en het krijgt een 
mooie plek in huis!

Ik wens je een fijn weekend en tot volgende week!

Liefs, Ester

xxxxxxxxxxxxxx



2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst leuke little painting die van het koolmeesje was ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen