vrijdag 1 mei 2015

Little Painting ☆ 1 ☆



Vanaf vandaag laat ik elke vrijdag, deze mei-maand, één van mijn 'Little Paintings' 
aan jullie zien!




Soms brengt een time out (in mijn geval burnout) nieuwe ideeën... Schilderen geeft me rust! En in combinatie met mooie kleuren garen maak ik deze kleine schilderijtjes.




De vogels en natuur... mijn inspiratie... <3

Overigens komen deze Little Paintings in mijn Etsy shop! Behalve deze... dit was de eerste en die houd ik voor mezelf! ;-)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Een reactie zou ik super vinden!

Fijn weekend!

Liefs, Ester

4 opmerkingen:

  1. Wow, leuk die combinatie zo!!
    Birds always makes me happy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Creatief:D Wat een leuk idee om er elke vrijdag 1 te laten zien:)

    Gr, Nikki
    www.BolletjesKleed.nl

    BeantwoordenVerwijderen