zondag 1 juni 2014

En de winnaar is...

Vandaag maak ik de winnaar van mijn winactie bekend!


Wel 48 reacties heb ik op de winactie gekregen! Ontzettend leuk om al jullie reacties te zien! :-)

Maar we hebben een winnaar hoor! Ik houd jullie niet langer in spanning...

De winnaar van het leuke haakpakket is: 


Simone van Simone's haak en naaiblog heeft het haakpakket gewonnen! Van harte gefeliciteerd! Stuur je even een mailtje met je gegevens naar: essspecially@gmail.com

Voor mij dus werk aan de winkel want Simone wilde graag een hartenbeestje van een lieveheersbeestje!

Het resultaat van het lieveheersbeestje zien jullie uiteraard! 

Mocht je toch de hartenbeestjes willen haken, het haakpatroon is te vinden in mijn Etsyshop.

Fijne zondag nog! :-)

Liefs, Ester


4 opmerkingen:

  1. Proficiat Simone.! En een lieveheersbeestje is wel een heel leuk idee vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw! Ik zie dat ik gewonnen heb! Superleuk! Ik stuur je snel mijn gegevens, dank je wel!!
    Mijn zondag kan niet meer stuk :)
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lieveheersbeestje. Leuk idee. Gefeliciteerd Simone.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bofkont, die Simone, leuk dat je er eentje organiseerde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen