zondag 29 juni 2014

Cadeautje Cactussen


Gisteren was mijn moeder jarig...


Wij wonen helaas niet om de hoek bij mijn familie dus wij zouden niet komen op mijn moeders verjaardag omdat we aankomend weekend al komen in verband met onze familiedag.

Toch besloten we als verrassing om wel te komen. Ik kocht een dagtreinkaart bij de Kruidvat. Aan mijn vader had ik gevraagd of hij ons van de trein kon komen halen. Mijn moeder had echt niets in de gaten...

Toen ik haar gisterochtend belde om haar te feliciteren en dat ze vervolgens uit het raam moest kijken... wist ze niet wat ze zag! 

Helemaal blij en ontroerd was ze... Wat een verrassing en wat fijn om weer bij mijn familie te zijn!

We hebben genoten! 

Oja, je begrijpt natuurlijk wel wat ik haar heb gegeven... Ze vond de cactus zo mooi die ik had gemaakt en die wilde ze ook graag voor haar verjaardag. Tuurlijk mam! 




Ik heb nog 2 andere cactussen erbij bedacht en 3 leuke potjes gehaald bij de Intratuin. Ze was er erg blij mee! Het patroon van deze cactus is gratis te downloaden op mijn site www.essspecially.nl 

Ik wens jullie een fijne zondag! 

Liefs, Ester


Geen opmerkingen:

Een reactie posten