vrijdag 16 mei 2014

Cactus!


Een tijd geleden was ik aan het kletsen met een collega over wat ik allemaal aan het haken ben.


Zij vertelde dat ze een gehaakte cactus zo leuk vond maar zelf niet zo creatief was. Dus ik zei tegen haar dat ik er wel een keer één voor haar zou maken. 

Toevallig kwam ik tijdens het opruimen een klein potje tegen en toen dacht ik ineens weer aan de cactus. Afgelopen week ben ik er mee aan de slag gegaan! En dit is het resultaat! 

Het patroon is gratis te downloaden op mijn site: www.essspecially.nl 

Ben benieuwd naar jullie cactussen! ;-)

Oja, kijk morgen op mijn blog voor een leuke winactie! 

Fijn weekend!

Liefs, Ester

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben ook een poos "verslaafd" geweest nadat ik er één van een collega kreeg. :-)
    Gr. Machteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend leuk ik heb een link geplaatst op mijn publieke FB site
    https://www.facebook.com/jennekevm?ref=hl

    vr gr jenneke

    BeantwoordenVerwijderen