vrijdag 25 april 2014

Koningsdag! *nieuw patroon*



Op 30 april 2013 kregen wij een nieuwe Koning en Koningin!
 
Voor deze unieke belevenis heb ik vorige jaar Koning Willem Alexander, Koningin Maxima en Prinses Beatrix gehaakt!

Het patroon is erg leuk en makkelijk om te haken en dat wilde ik niet voor mezelf houden!

Ik heb hiervoor Drops Paris gebruikt en het gehaakt met haaknaald 4.



Leuk om op te hangen of ook als broche te gebruiken! Bij mij hangen ze nu voor het raam! :-) 

Het patroon kun je vinden in mijn Etsyshop, klik hier.

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier op Koningsdag! Geniet ervan!

Liefs, Ester

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk. Alexander en Maxima zijn herkenbaar! Met het grijze haar is Beatrix?
    Nu nog de prinsesjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Those are loveable ! My daughter would like them :)

    BeantwoordenVerwijderen