dinsdag 25 februari 2014

Hoezo haakverslaafd?






Afgelopen weekend ben ik weer eens achter de naaimachine gekropen. Ik wilde een toilettasje maken voor m'n vriendin, voor mezelf en één om weg te geven. Wat was het weer genieten om weer iets moois te maken! Ik merkte meteen weer hoe leuk ik dat ook vindt!



Ik ben erg blij met het resultaat! Hopelijk zijn de ontvangers er ook blij mee! Trouwens, ik ga er nog een paar meer maken en deze komen in mijn shop! Dusss... houd mijn blog in de gaten! ;-)



Ook deze vingerloze handschoenen gingen gisteren op de post! Zijn ze niet leuk?

De bloemen bovenaan heb ik vanmiddag gehaakt voor een heel lief, klein, schattig meisje! Namelijk m'n jongste nichtje! Er komt nog een bandje aan en dan heeft ze er weer een haarband bij!



Oja, en ondertussen haak ik ook nog verder met de Crochet Along en mijn eigen deken. Hoezo crochetaddict? ;-)

Liefs, Ester

1 opmerking:

  1. Hoi, Ik heb een kleine verrassing voor je. Hopelijk vind je het leuk!

    Kijk hier: http://dianaswereld.nl/?p=1845

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen