donderdag 30 januari 2014

Deken update #week4




Wat een leuke week was dit zeg! De week van de Catherine's wheel!

Eerlijk gezegd vond ik deze best spannend! Ik had er al veel voorbij zien komen. Niet allemaal mooi rond. Ik dacht juist dat de Catherine's wheel mooi rond moest zijn.

Er zat niets anders op dan het zelf uit te proberen. Ik heb deze met haaknaald 4,5 gehaakt. En eerlijk gezegd ben ik erg blij met het resultaat! Toen ik zag dat het "wheel" mooi rond werd was ik erg blij! Wat zeggen jullie ervan?






Ondertussen ben ik bezig met andere projectjes en nieuwe patronen. Op dit moment met 6 dingen tegelijk... haha! Hoezo haakverslaafd? ;-)

Snel zien jullie meer!

Lieve groetjes,
Ester



5 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi!! Ik vond hem wel mee vallen,las bij anderen zoveel keer uit gehaald bij mij in een keer goed.lukkie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, wat leuk! Je haakt met anderen mee? Waar is het patroon te vinden?
    Groetjes, puur en blij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Ploos! Ik vond hem ook mee vallen hoor! Ben benieuwd naar week 5! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @PuurenBlij Ja, dit is echt een heel leuk project! Over ongeveer 42 weken heb je een prachtige deken! Elke week een aantal rijen en steken haken! Zo leuk om te doen! Je kunt het patroon vinden op het blog van: De creatieve wereld van Terray Kijk maar eens! Ben benieuwd wat jij ervan vindt!

    Groetjes, Ester

    BeantwoordenVerwijderen