vrijdag 13 december 2013

Feest bij EssSpecially!



Het is feest bij EssSpecially!

Een paar weken geleden heb ik een eigen domeinnaam gewonnen op mijn site! Super gaaf dus! 

Mijn site is nu te vinden via www.essspecially.nl

Bij een echte site hoort ook een nieuw logo! Deze zie je nu ook op mijn blog en site. Ben benieuwd wat je ervan vindt?

Omdat ik er een feestje van wil maken, over de 100 volgers heb op Facebook en het bijna kerst is heb ik een leuke giveaway!





Wil je kans maken op dit leuke kerstboompje laat dan een berichtje achter hieronder op mijn blog!


Dinsdag maak ik de winnaar bekend! Doe je mee?


6 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er prachtig uit, gefeliciteerd!! Geniet ervan en ik hoop dat je nog lang mooie dingen met ons zal delen via blog en site ;) super kleurig kerstboompje, erg leuk! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi allemaal Ester! Met recht iets om trots op te zijn. Ik doe mee!

    Groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee :)

    Gr.,

    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiephoi wat leuk allemaal!
    Ik doe graag mee aan je give away =)
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieperdepiep,leuk hoor. En natuurlijk doe ik graag mee.
    Groetjes Plonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed, gefeliciteerd! Ik heb uiteraard gelijk even gekeken op je nieuwe website, ziet er goed uit. Enne oh ja, ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen