zaterdag 9 november 2013

Gezellige cadeaus!




















Al een paar weken ben ik bezig met Sinterklaas. En niet te vergeten Zwarte Piet. De bestellingen van de Zwarte Pietjes en Sinterklaas stromen binnen. En de patronen worden ook regelmatig gekocht! Zo super! Daar kan ik erg blij van worden! Ja, deze haakpiet is lekker bezig!

Als grote fan van het Sinterklaas vieren wij uiteraard ook het Sinterklaasfeest. Wij vieren het samen met mijn familie. Dit jaar ben ik wat eerder begonnen met leuke cadeaus kopen voor mijn zoontje, ouders, zussen, neefjes en nichtjes. Dat scheelde nu enorm, want ik hoefde eigenlijk geen cadeaus te kopen! Alleen gezellig inpakken! :-)

En dat heb ik gedaan! Voor alle cadeaus heb ik Zwarte Piet veren en de staf van Sinterklaas gehaakt. Deze heb ik met een bewegende sticker op de cadeaus geplakt. Ziet het er niet gezellig uit?






 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten